reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Veronika Korbelová

Veronika Korbelová

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Slovo. Rezonuje to vo mne pohyb. Dynamiku. Cez slovo môžeš spoznať celý život. Celý svet. Toto slovo by som chcela pretaviť do sveta a ponúknuť mu myšlienky, ktoré hýbu mojím svetom. Aj vnútorným aj spoločenským. Keby ste vošli do mojej izby moje police praskajú vo švíkoch, sú plné kníh a knižok. Myslite, že to tak je alebo sugescia? Či áno či nie, hádate správne milujem knihy, slová . Emócie, ktoré naplnia moju hlavu pri každej knihe hýbu mojimi svetmi. Aj tými paralelnými. Vždy keď idem do mesta namiesto handier sa vrátim znova s hŕbou nových kníh. Čierno-biela fotografia. Fotografia. To hýbe zase mojím srdcom. A keď príde múza chytím Canon a už cvakám o sto šesť. Píšem. Teda som. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

reklama

Nezaradené

Ukrytá v izbe s návštevou

Veronika Korbelová

Ukrytá v izbe s návštevou

Možno trocha depresívnej fikcie. Ale koľko ľudí v našom okolí prežíva smútok. Skúsme sa trocha ponoriť do ich sveta a vypočuť si ich príbehy. Oni potrebujú nádej.

  • 7. okt 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 163x
  • 0
Letná spomienka

Veronika Korbelová

Letná spomienka

Moje spomienky uháňali na miesto. Katarínka.  Leží blízko Trnavy v strede Malých Karpát. Nenápadná zrúcanina františkánskeho kláštora.

  • 3. okt 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Vezmeš si bicykel?

Veronika Korbelová

Vezmeš si bicykel?

Cestovanie je už od odnepamäti súčasťou ľudstva. Jeho forma sa však menila od koní, cez vozy až po dnes, keď sa na prepravu najčastejšie používajú autá.

  • 29. sep 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
Svetový deň- ale čoho? Vďačnosti?

Veronika Korbelová

Svetový deň- ale čoho? Vďačnosti?

Málokedy si uvedomíme výnimočnosť dní. Každý deň si pripomíname svetový deň udalosti, na ktoré by sme nemali zabúdať. Aj dnes sme mali jeden z takýchto dni.

  • 29. sep 2017
  • Páči sa: 1x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu